***

 

 

 

 

وحشــی ام !!!
اونقد وحشی که آروومم !!
آروومه آرووم...
اونــــقد آروومم که لمسم!!
اونــــقد لمسم که دیــگه دردی حــس نمی کنم!!!

 

 

 

 

 

 

دَســتم رو نبضَــمه ...
يكــ ...
دو ...
سهــ ...
چــهار ....
اَه لعــنتی وايـــــــــسا دیگه !

 

 

 

 

کـلمـات هم شدن بـازیچــه ی من و تــو!

من بـرای تــو می نویسـم ... 

تـو بـرای اون لعنتی کپی می کــنی ...!

 

 

 




نظرات شما عزیزان:

کاش یکم بارون بگیره
ساعت18:02---10 مرداد 1391
نکنه تو دو جنسه ای ..؟

کاش یکم بارون بگیره
ساعت17:47---10 مرداد 1391
نه جوجو ... زن جونم نیست...
یه دوسته ... که تا حالا مطلبی برا وبم نذاشته ...
بچه کجایی...


ساناز
ساعت17:39---10 مرداد 1391
خـــــــدایــا !
خــودمونیما!
ایــن ضــربه هایی که من مـــیخورم چند امــتــیازیه ؟!..
سلام خوبی؟؟ منبعه نوشته هایه من نتیجه ی نت گردیه شبانه روزیم هست منبع خاصی نداره (البته فکر کنم مذکرین)برادر!!


کاش یکم بارون بگیره
ساعت17:24---10 مرداد 1391
گــاهـــے



پـــــروانــه ها هــــم



اشـتـبــاه عـــاشـــــق مـــے شـــونــــد



بـجـای شــــمــع



گــــرد ِ چـــراغــهای



بــــے احســـاس ِِ



خـیـابـــان مـــے میـــرنـــد.




کاش یکم بارون بگیره
ساعت17:24---10 مرداد 1391
اوه چی شد وب قبلی رو پاک کردی...

راستی واقعا اسمت بارانه ...؟


luc!fer
ساعت23:19---9 مرداد 1391
نوشته هایی که گذاشتین خیلی قشنگو احساسی ان همینطور آهنگ وبلاگتون که هم خیلی به اسم وبلاگتون میاد و هم متن خیلی قشنگی داره!
مخصوصا اسمتونو من خیلی دوست دارم!!!
وای چقد فک زدم.......
به هر حال مــــــرسی!:rose:


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
+ تاریخ | برچسب:,ساعت | نویسنده | یکی مثه خودت |