***

لب هایت طعم سیب می دهند !

 

.
.
.

میخواهی آدمم کنی؟
 
 
 
 
 
 

تـــــــو نیــســتــی هـــفـــت ســــینـم چـــیـــــــــدن نـــــداره…
مــــی گـــن عــــیـــــــــده ولــــی دیــــــدن نــــــداره…
 
 
959 تكه متن هاي كوتاه عاشقانه و رمانتيك همراه عكس

میدانی تنهایی کجایش درد دارد !!؟



انکارش ... 

 

 

 

 

 

 


همیشــــ ـــ ـه از آمدن ِ نــ بر سر کلماتــــــ ـــ ـ مـی ترسیــدَم !

نـ داشتن ِ تو ...نـ بودن ِ تو ...

نـ ماندن ِ تو ...

.

.

.

کــاش اینبــار حداقل دل ِ واژه برایــــ ـــ ـم می سوختـــــ ـــ ـ

و خبــری مـی داد از
نـ رفتن ِ تـــو
.

 

 

 

 دلم چندین سال است روزه ی عشق گرفته است ! اذان افطارش را تو بگو

 

 

.


من اگه خدا بودم...


اینقدر هوای دو نفره رو به رخ تک نفره ها نمیکشیدم...
 

 

 

 


رد پاهایم را پاک می کنم

به کسی نگویید

من روزی در این دنیا بودم.


خدایا

می شود استعـــــفا دهم؟!

کم آورده ام ...!

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
+ تاریخ | برچسب:,ساعت | نویسنده | یکی مثه خودت |